Клиентът
Cool Travel е компания, която е специализирана в организирането на студентски и младежки програми, продажба на самолетни билети, пътувания, образование и стажове в чужбина, както и още голям брой услуги. Агенцията си партнира с един от най-големите американски агенции за културен обмен.
Предизвикателството
Предизвикателството пред екипа ни беше създаването на изцяло нова, различна и модерна идентичност на компанията. Представителите на Cool Travel нямаха конкретни желания и идеи за визията на новия бранд. Основата цел беше представянето на компанията като лидер на пазара. Това ни даде свободата да бъдем наистина креативни.
Решението
Екипът ни предостави над 10 начални концепции за ново лого и идентичност. Представителите на Cool Travel харесаха повечето от тях, което направи избирането на конкретен вариант не лесна задача:) След избора на финален вариант, екипът ни създаде „brand book”, включващ всички насоки за правилната употреба на логото.
Резултатът
Новата идентичност на компанията беше оценена, както от клиентът, така и от неговите потребители. Обратната връзка, която получихме вследствие на създадените маркетингови материали и изцяло променената визия на офисите на агенцията, беше повече от положителна:)
Разгледайте някои от актуалните ни проекти